Snart ska jag väcka Zebbe :)

Eftersom att det tar längre tid för mig att somna på kvällen så sussar ju Zebbe ganska ordentligt när jag går och lägger mig, MEN INTE I KVÄLL! Eller, jo, sover gör han ju. Men jag tänker minsnn väcka honom nu! "vad snällt..." kommer Zebbe säga med sarkasm i rösten imorgon eller övermorgon när han läser detta, det gör han alltid är jag delger bloggen mina evil plans. Men nu är det faktiskt som så här: jag är gästen! Jag vill bli kliad på ryggen tills jag somnar! Jag vill ha mest plats i sängen! Och jag förväntar mig en hejdundrande frukost imorgon! HEJ-FUCKING-DUNDRANDE!

Nä, jag ska vara snäll. Jag ska lite diskret puffa till honom så att han vaknar och sedan ska jag med ånger i rösten säga: Ooooooj, föööörlåååt älskliiiing. Det var inte meningen att väcka dig. :( ( He   hee   heee, lägg märke till hornen som sticker ut under mitt hår.)

Gut nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0