Praktiskt estetiskt! not...

Jag var megapeppad idag för imorgon, då ska vi ha praktiskt estetiskt första gången på gymnasiet, kul tänker jag! Lite utmaning kanske? Kanske lite människor med samma musiksmak som jag? (har redan hittat en, hon ska också på Muse! (: )
Men! Vet ni vad jag får reda på idag? Vi har inte ens ett musikrum! Vi har ingen musiklärare på skolan, h*n är inhyrd och kommer varje torsdag! Och vet ni vart instrumenten håller hus? I någon random skrubb någonstans!

HALLÅ! INGET RIKTIGT PIANO!

Judit, kan jag få krascha dina musiklektioner? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

pfffffffffff! har man inte valt estet HAR MAN INTE VALT ESTET. då får man stå sitt kast.

HA!

fast om du är riktigt snäll kan du nog få låna en mungiga :D

2009-08-20 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0