Postat av: antagligen ^^ och ja ... alla är ju inte perfekta antagligen ^^ och ja ... alla är ju inte perfekta (?)

FIck en söt kommentar till mitt förra inlägg:

Postat av: antagligen ^^ och ja ... alla är ju inte perfekta

antagligen ^^ och ja ... alla är ju inte perfekta

 


I don't get it! heter du " antagligen ^^ och ja ... alla är ju inte perfekta"? Och vad är det som är "antagligen"? Att jag har megamånga läsare? ;) Och, eh, jag har inte skrivit något om att vara perfekt, så jag ser inte hur det är relavant i frågan...

Skriv ditt namn nästa gång så jag vet om jag känner dig eller inte! Det är nämligen så att jag inte gärna vill köra en diss på någon utav mina vänner... ^^

(erkänn att det typ är Judit eller någon :P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men shit XD nej de e jag, jag svarade det på cassys peak på min särstavning XXD hehee... men du kan kalla mig judit om du vill .. eeeee

2009-08-10 @ 13:14:49
Postat av: jesper

oj glömde namn... jesper

2009-08-10 @ 13:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0