När minnet hinner ifatt

Har försökt att förtränga att Coldplay spelar i Stockholm kväll, jag har nämligen inga biljetter och är för snål för att köpa svart. Så kommer Zebbe och flänger upp mittsidorna i dagens Expressen...
Seriöst, jag är verkligen down! Jag älskar dom! ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!
Och något annat som är säkert är ju att jag aldrig mer kommer att prata med Emma eller Lina igen någonsinn, ever!
Bara åka iväg på det där viset. Det är inte rättvist! JAG ANDAS COLDPLAY!

Och jag tycker inte att Zebbe har någon empati för mig just nu heller, han sitter och spelar datorspel istället för att trösta mig.  Inte för att jag har sagt att jag behöver tröstas till honom, det är något jag bara berättar för bloggen.


Coldplay spelas på Zebbes dator

Zebbe: Vad är deet?!
Frida:
DOM SKA SPELA OM EN TIMME! :(
Zebbe:
Det kommer fler chanser, jag lovar.
Frida:
Men tänk om...
Zebbe:
Jag lovar!
Frida:
Men jag vill se dom NUUUU!
Zebbe:
Ah, vi kunde ju köpt svart...
Frida:
Näää! Fan ska dom vara så satans dyra för? Jävla fuckfaces! Jag ska döda dom med smörknivar!
-paus-
Frida:
Eller, nej, det skulle ju inte vara så smart... men jag tänker i alla fall hota dom med det... Så det så.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Smörknivar är ju skrämmande och så. Haha.

2009-08-24 @ 19:02:00
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0