mashed potatos med strawberries!

"Mashed potatos med strawberries" var vad jag sa när jag vaknade idag. Anledningen till det är att när Zebbe sover hos mig så vaknar han alltid så tidigt, och jag vaknar för att han vaknar (Inte riktigt lika tidigt dock, han ligger antagligen vaken i någon halvtimme eller mer). Och när jag är nyvaken så är det i princip det samma som att jag inte är vaken. Jag pratar i sömnen kan man säga. Vilket resulterar i att jag säger jag saker som jag inte kan kontrollera, det är lite som att vara full...
Hänger ni med?

I övrigt så funderar jag på att lägga upp en video på moi när jag spelar "The Scientist"! Jag kan det utantill och som Robert Wells så pedagogiskt sa: "Ni spelar ju för att någon ska lyssna." Och sure, kanske lite ändå...
Sedan funderar jag på att vänja mig av med min smyckesfobi! (WOOOOOAAAAAH?!!!)
Tänkte att jag kunde börja smått med trä och plast grejer och sedan gå över till metall. Och då tänker jag armband, efter som att det framför allt är halsband och ringar som ger mig kväljningar... Usch, men, inte än. hehe!
Men nu ska jag uppdatera min status på facebook med meddelandet "Knark resulterar i en pungsnärt eller någon form av ett slap to the head."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0