Man in the mirror

njä, rubriken har ingen som helst betydelse, jag ville bara uppdatera lite.

Jag har tagit en tupplur på fyra timmar.
Jag har ätit.
Jag lever.
Jag har ont i huvudet.

Men något jag lade märke till när jag kollade på The Tyra Show är att jag har fått någon störning i beteendet. 
Tre små tjejer som också råkar vara tre av Miley Cyrus största fans kommer till programmet för att tävla i en frågetävling om Miley. Tyra säger till dom att dom ska tävla mot Amerikas största Miley Cyrus expert och vem kommer ut från kulisserna, om inte Miley själv? 

Och ungarna blir galna! Dom skriker, dom gråter och dom skakar! Och vad gör jag?
Jag börjar lipa! Seriöst! Vad är detta?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0