Jeppe, babe :P

Jeppe min Peppe, du får allt utstå mycket...

Jag var uppe tio idag, vilket har slagit min dygnsrytm helt år helvete! Jag har varit uppe jättelänge och det känns konstigt! :(
Klockan är två och jag är pålkädd, börjar bli lite stressad bara för det! Så nu sitter jag här och har det tråkigt, försökte lyssna på bajs i fittan men inte ens den kunde liva upp stämningen här! Känner ett enormt sug efter att spela sims men efter som att spelandet lätt går över styr kanske jag ska hålla mig undan?

Vill egentligen fylla i någon slagt "test" eller vad man brukar kalla det, men den enda jag kan hitta är på Cassandras blogg men så fort man ska kopiera står det "Men, gtfo : D" (hehehe, det kunde man kopiera!) och visst, man kan fixa så att det går att kopiera ändå! Bara det är jag inte är tillräckligt skillade för att veta hur man gör! :(

Och varför har vi ingen ost hemma?! Eller sån där beanésås ( osäker på stavningen..) som finns på IKEA?!
MAN OH MAN! Och varför fyller jag inte år idag? Jag vill ha paket! Och varför i hela helvete regnar det för?! Skulle det inte bli fint väder nu? Aftonbladet ljög för mig! BASTARDER!

Fan. SImsabstinens, nu ska jag spela i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är såååååååå synd om mig :=O

2009-08-13 @ 22:36:54
Postat av: C

Markera och klicka ctrl - C så kopierar du : )

2009-08-14 @ 04:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0