Hej! Jag skriver från en MacBook!

Jag kör så här idag för jag min energimätare har börjat bli röd och jag börjar utveckla tankebubblor med bilder på en säng:
(Antar att alla har spelat "The Sims" här, annars är ni ju bara dumma i huvudet!)

1. Jag började gymnasiet i fredags (yeeeeeeeeeeeey, sarkasm)
2. Dom flesta verkar väldigt trevliga och roliga, några (ytters få) verkar bara allänt cp och jag är rädd att dom inte kommer att ha så många vänner dom tre kommande åren...
3. Maten är ganska delicious om jag får uttrycka mig så, man väljer mellan tre olika varje dag.
4. Lärarna verkar ganska mysiga också, men jag antar att vi inte kommer att veta hur dom verkligen är innan vi haft några "riktiga" lektioner...
5. Jag har fått min dator! :D En vit liten MacBook som heter Stella! Och, ursäkta mig nu, det är ganska oviktigt i förhållande till funktion och liknande, men man ser så jävla snygg ut när man sitter med en macbook i knät!
6. Jag har installerat spotify på Stella, helt själv!
7. Jag ska gå ut och fika med några tjejer efter skolan imorgon, DAMN! Jag måste tigga pengar till det! Eller så tar jag resten av veckans lunchpengar och svälter i tre dagar, ja, så får det bli...

Sedan vill jag passa på att hälsa:

Judit, fika och mys någon dag snart? I helgen kanske?
Jesper, sluta kommentera anonymt! :(
Gud, jag vill vinna 100 biljarder kronor på min nästa trisslott, tack! p.s, euro går också bra. d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0