Arla

Random rubrik tänker ni, men icke! Min man ska faktiskt köra mjölk för Arla idag, inte illa pinkat. Jag försökte vara jättearg igår och säga att dom en sadistisk bunt med människo(och ko)hatare, men ska jag vara helt ärlig har jag en känsla av att dom är ena riktiga mjukisar med lena händer och blont hår...

Fin dag idag, först kommer Zebbe medans jag håller på och borstar tänderna (!), sedan låg vi i soffan med mitt täcke och kollade på 7th heaven och trots att det programmet är extremt dåligt så kan man inte låta bli att känna sig lite kristen när man har tittat klart. Sedan en tripp upp till Överby. Pommes FTW...

Nu sitter man här, ska spela sims nu. Nöje! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0