BERLIN! <3

Angelica - Berlin
På väg mot Danmark, Angelicia finner kombinationen vatten + höjd skrämmande..


Åååh, så blåsigt i Danmark!
Frida: Vart är vi egentligen?
Cassandra: Vid en Bistro!

Jesper/ Cassandra - Berlin
Hallå, så länge man inte ser retarded ut när man sover tycker jag att ens vänner får lägga upp "sovbilder" på internet :)

Granlund - Berlin
Mmmm, kinderägg :)

Döner
Hela klassen köper döner innan läggdags
Sandra M: HALLÅ! Det här var ju jättegott! :O
(nääähää? åååååååh..)

Angelica - Berlin
Angelica utanför Reichstag, tro mig, det var inte så trevligt som Angelica får det att framstå på kortet.
Det var liksom, tråkigt --  och-- blåsigt :S

Granlund
Granlund på taket :)


Frida: CASSANDRA!! CASSANDRA!! SER DU VAD JAG SER?!!
Cassandra: STARBUCKS!! :D
* alla börjar springa som galningar mot starbucks *

Vi hittade Dunkin Donuts också, på bilden : Anglica och Cassandra, riktiga livsnjutare :)

Granlund / Jennie - Berlin
Granlund fick verkligen embraca sin femenina sida denna resa ;)

Frida - Berlin
Hade glömt att ta med tandborse, hehe.. Fick köpa en på Dm.

Angelica - Berlin
sachsenhausen, Angelica demonstrerar den elektroniskeguiden.


Sachsenhausen


Utanför svenska ambessaden, såååå trååååkigt, hälften av klassen somnade under föreläsningen.


Inne på Kaiser's sista gången innan hemfärd.
Kaiser's <3


Efter att ha gjort upptäckten att Granlund har en utåtnavel satt Angelica och Jennie och målade gubbar på den. :D


Sista natten tillsammans :(
Mysa i sängarna på hotellet ..

Cassandra och Jesper - Berlin
Cassandra och Jesper :)


Time to pack :/


Jennie och Jesper :)


Sophia och Cajsa påvåg mot västberlin.


Cassandra ser redigt filosofisk ut..


Hittade mig en man i Berlin, lägg märke till Granlunds heta solbrillor i mitt ansikte ^^


Angelica och en av de många björnarna..


Njuter av solen i tiergarten.


strosar genom tiergarten bland alla nudister :) Jennie och Cassandra lägger förhoppningsvis ut bilder på dom sedan ^^


Sophia kör cross på färjan mot Danmark.


Alla som inte sover på bussen hem är en bajskorv!
Angelica är skillad och pratar i sömnen också.. x)

--

Lägger upp kort på Bilddagboken sedan också..
Men inte nu, fan vad segt det är att lägga upp kort!

Sammanfattning av Berlin:
Döner, Dm och en massa löktä bääääjs..

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sov inte XD ville bara inte att någon skulle prata med mig och tänka på att jag snusade.

2009-04-03 @ 20:25:25
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Svar: ingen som fattar när man säger sneakers lol!

2009-04-05 @ 00:49:23
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: angelica ;D

hahaha, omg, jag framstår som ett cp med tanke på alla miner jag gör på alla bilder XDD

2009-04-06 @ 23:26:34
URL: http://angelicaellernanting.devote.se
Postat av: angelica ;D

och föressten så snodde ja dina bilder darling!

2009-04-06 @ 23:28:21
URL: http://angelicaellernanting.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0