the birthday ;)

gulligt att jag fick fem kommentarer på förra inlägget, varav ingen utav dom var från någon jag kände.Folk är verkligen läsarkåta!

Anywho, najs birthday, vaknade av att Judit ringer och mamma svarar och säger att dom ska gå upp och gratta mig.
Så kommer dom upp med lite paket, ingen frukost på sängen dock,  fick göra min egna frukost :( haha!
Sedan tar jag det ganska chill tills klockan 4 då släkten kommer, very najs.. Blev hysteriskt mätt!
Efter kalaset cyklade jag till zebben i staden pch träffade honom, vi tog oss en promenad runt spikön, wonderful! ^^
Judit ringde och störde också, inte mig emot då jag älskar henne massor massor :) Men men! haha!

Passar på att tacka för alla sms och dylikt jag har fått under dagen! ^^
Nu ska jag, eh, sova! :O Ska upp tidigare än 1 imorgon! woohoo!

Tack Cassandra för det überfina inlägget igår! Du rockar min värld! ^^

Kommentarer
Postat av: Cäs

Hihi, jag rockar allas världar ;)

Därför jag finns :*

2009-04-14 @ 19:26:15
URL: http://epicwinnner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0