Shoppat :P

Typ i alla fall, klänning och blus! Najs...
Nationellaprov i matte idag, började inte lipa som förväntat men det var ganska smärtsamt att sitta där och kolla på papprena, visst! Jag failade inte totalt! Men det gör liksom ont i mig att ha matteprov!
Men nu är det så här att nu ska vi inte prata mer om det, låt oss istället prata om de 5 varv som ska springas på Edsborg imorgon! 8-9 minuter ska det ta, sjut mig? Nej, jag bara skoja, eller som zebastian så fint gjorde en utmärkt imitation av min kära mamma (som är i Stockholm tills på Söndag, YEEEEY!! ) Ååååh, du ska alltid förstora upp saker och ting!

Visst, det kanske inte är så jobbigt, men ändåå! :(

Hmm, nää, jag har cola :) Wiihoo! :D
Kommer inte kunna somna ikväll, för mycket uppe i varv!
Musik imorgon! Jag ska fan ta och äga gitarren! Antingen det eller så sätter jag mig och övat pianoläxan på ett piano som man inte får damp på :) Gillar att ha musik, gillar MusikMarie :)

Kommentarer
Postat av: Cäs

Hahah, jag log lite när jag läste "sjut" :D

2009-04-24 @ 23:34:48
URL: http://epicwinnner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0