Således...

Således, roligt ord?
Sitter och pluggar (!) fixar med mitt fördjupningsarbete om hypnos, insåg att jag var tvungen att göra det idag eftersom att jag måste lämna in böckerna iövermorgon, enda dagen jag hinner också eftersom att jag fyller år imorgon (oj! Det kom en zebbe pust! Dom kommer med jämna melanrum, inte mig emot liksom, lökte ren tvätt! ).  Så ja, jag sitter och anteknar, lyssnar på Coldplay, funderar på att lyssna på någon annat eftersom att jag har knarkat Coldplay ett tag nu, jag vill inte tröttna :( (fast så kom Yellow, man kan inte byta mitt i den låten, så fin är den! Har ni tänkt på vad mycket kommatecken jag gör helatiden?) Känner mig mätt och svullen, som en nymatad valross på skansen :) (har dom valrossar på skansen? någon som vet?) Gör lite småryck ibland också då jag städar, har plockat upp lite på golvet men det ligger av någon okänd anledning småsten på mitt golv, tror att dom ramlade ur mina byxor förut. Hur dom hamnade där har jag ingen aning om.
Fan, efter denna boken måste jag gå igenom Beteendets ABC också, ska bara ta och skriva ner det Freuds teori om Detet, Jaget och överJaget. Alltså, vart är alla böcker jag har lånat? Kanske borde hitta dom, ska se om jag kan låna om dom med en gång sedan.. Jaja, nog nu.. Jag ska plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0