Najs evening..

Grillningen igår vart supermysig ^^  God korv, gott folk :)
Träffade Judit idag för första gången på en evighet, supermysigt det med.
Drog till sylte supercenter jag köpte glass, Judit köpte chips, vi köpte cola ^^
Sedan satt vi och njöt i solen. Men nu, nu jeaflar! Nu ska jag minsann plugga! Psykologi, hypnos och Freud, the real Freud xD muahahaha! Eeehm, ja! Städa rummet (kan behövas..) Rensa vinden (kan behövas..) och baka rulltårta (läs rulltårta på skånska..) NU SÅ! HOHOO!!

Btw, jag fyller år imorgon! :O funderar på att lägga ut ett "Hej jag fyller år" på bdb, se vad som händer, folk kanske kollar demonstrativt åt andra hållet? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0