Hej hallå nu uppdaterar jag!

Hemma nu, drog hem med tanke på att jag definitivt inte hade orkat jobba något i skolan ändå, kännes bara meningslöst :P
JObbar hemma dock! :O Jag vet, man kan vara duktig sedan kan man ju vara Frida ;)

Fick ett sms från en tjej som jag kanske ska börja i samma klass på gymnasiet med, hon var orolig för om hon hade kommit in eller inte,  så berättade hon att hon hade 280 i poäng, hur orkar man? Shit! Jag är mäkta imponerad!

Ska ha piano idag då, kul? Nja, har inte varit så ambitiös på den fronten på sistone.. Sist jag var där pratade vi bara varandra i munnen så att ingen av oss fattade någonting, ska gå dit nu idag och säga : HEJ! Jag spelar melodin med höger, ackorden som står över är GITARRACKORD och dom ska inte spelas på pianot utan på gitarren, DOM HÄÄÄR däremot (pekar) ska spelas på pianot! Åh, orkar inte! Ska se om jag kan få Zebbe att komma hit sedan, he he he.. (ondskefullt skratt) hoppas hoppas hoppas x)

jaja, köttfärs köttfärs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0