Hata mig, gör det bara :P

Är du..
(just nu)

[ ] jätte glad
[x] kär
[ ] glad
[x] trött
[ ] vild
[ ] lugn
[x] nervös
[ ] uttråkad
[x] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[x] arg
[ ] sjuk
[x] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

någon som förstår dig: Judit

någon som du saknar: Hannah och Amanda
något som du längtar efter: Torsdag eftermiddag
någon som du hatar: din pääpää
vem kramade dig senast? Ja inte fan var det Mumin!
vem pussade dig senast? zeb
vem ringde dig senast? någon från kanal digital, fast egentligen ringde hon ju inte till mig men.. :(
vem ringde du senast? Petra typ : VAAAAAAR ÄÄÄÄÄR VÄÄÄRMEEEE KUUUUDDEEEEEEEEEEN?!!!!!!!
vem var du hemma hos senast? zeb
har du några kärleksproblem? hoppas jag inte...
har du ätit något idag? morot ;)
har du pratat med någon idag? ja, tyvärr! Hade hellre gått runt och inte pratat med någon!
har du gråtit idag? nej, men imorgon på matteprovet kommer vi nog få se några tårar!
har du skrattat idag? Ja, åt mig själv :P

jag..

är singel: nej men snigel ;)
saknar någon just nu: ÅÅÅH! Den frågan har vi redan ställt, undrar vad det är för hjärndöd människa som har skrivit detta? Alltså, inte för att jag klagar.. meeeen eeeeh...
är rädd för att bli övergiven: palla
svär ofta: som en man...
sjunger i duschen: nej, men jag spelar synth på toa...
är en morgonperson: nej?
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Lätt! Förstår inte varför alla andra har svarat nej på denna frågan :S Pjamas i skolan! SOFT!
är kär i kärleken: skulle jag inte påstå
skrattar åt mina egna skämt:  Vem ska annars göra det?
vill ha barn: ja
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: skulle inte orka.. eller jo! Hudtransplantation eller något, om det går att göra ;)

har du..
glasögon/linser?nej
piercingar?nej
syskon?ja
pojk/flickvän? ja
jobb? Remind me! Gör det!
för många vänner? Hur i helvete kan man ha för mycket vänner?
rymt hemifrån? hahha! ja!
färgat håret? nope
bra självförtroende? veeem kör bussen? ANGELICA ANGELICA! visst visst !
sagt "jag älskar dig" till någon? Hoppas jag, annars suger jag som människa.
varit kär? men åh! JA! :D
dumpat någon? ja
somnat i skolan? hoppas att alla har raderat bilderna från när jag somnade på historielektionen! ja :P
brutit ett ben? aldrig
tappat bort dig i din hemstad? Ja, klant.nu?
sett en fallande stjärna och önskat? har jag säkert
varit otrogen i ett förhållande? nej, skulle aldrig falla mig in heller.
gjort något som du lovat dig själv att inte göra? har jag säkert
smugit ut utan lov? nej, duktig flicka :D
ljugit om var du är för dina föräldrar? Yes, let's never do that again! :D
en hemlighet som ingen vet? Judit vet allt ^^
varit på en blind date? nej.
sovit en hel dag? hehehe, jaa.. :)
somnat gråtande? Man kan inte somna gråtande, det är fysiskt omöjligt!

Brukar du..

titta dig själv i spegeln? nej, och jag brukar gå naken till skolan också! :D
ha ångest? Hahaha! Följ med och köp glass med mig en gång :P Så ska ni se!
drömma mardrömmar? nej, fast igår drömde jag att jag råkade döda mitt marsvin och min råtta, och en liten fågel! :S
klä dig i svart? sure sure..
hata folk? nej
lita på folk? jag litar på min home dogs ;)

sista personen som..

sov i din säng: jag? lol
fick dig att gråta: mitt kära barnbarn ;)
du delade en dricka med: Angelica
skrek på dig: Petra, men hon skriker åt alla x)
du fick sms från: zeb som utan resultat försökte peppa mig inför provet imorgon. suck, gulligt att han försöker ;)

 

Medveten om att det ser CP ut, orkar inte bry mig, orkar bara tänka på morgondagens failure..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0