Grillning/Party/birthday!

Fredag: Grillning med Cassandra, Angelica, Xisco, Zebbe, Jesper och Jennie. Mycket trevligt påminära :)
Lördag: Party hos Judit! :D Fedt skönt, snälla människor, bästa Judit och, eeeeh.. :P
Kvällen blev fulländad när Zebastian och Tub kom förbi med bilen så jag fick presentera Zeb och Judit för varandra (hahaha! Alla som bryr sig räcker upp en hand!! )
 Mysigt på natten också, delade säng med Lisa som snarkade, lite som en karl ibland :P Men det gör inget!
 Vaknade av att Judits syster Agnes kommer in i rummet och säger att vi ska sjunga för Judit, märkte att jag hade en Lisa på armen.. haha! Så nuuuu är det söndag, Judit fyller år, hedrar henne genom att tänka på henne hela dagen.
Ska se om jag kan lura hit Zebbe (som påstår att han här köpt en hund, vet inte om jag tror honom riktigt ännu..), titta på tv och lyssna på musik. Får inte glömma att slänga ett öga på Filip och Fredrik ikväll, älskar dom grabbarna, så sköna är dom!
Men nu, ska jag dra, bya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0