Grilla

Sitter hemma hos Zeb (Åh! Vad skönt att kunna göra ett stort Z utan att allt raderas! :D ) vi ska snart joina Yub,  Aram och Sophia för lite grillning vid knorren(?) Vart ska vi? Hahaha! Funtar på att fisa i Zebbes säng, nääh, har ingen på G plus at det känns taskigt... Lyssnar på Muse på spotify, hade inte Spotify varit så dumt i huvudet så hade jag förmodligen lyssnat på Led Zeppelin eller Aerosmith men det finns ju tydlien inte! *himlar med ögonen*, jag kommer ingenstans med detta inlägg, nu har Zeb ätit klart också, tror jag..
Zebastian
Zebbe
Zeb

Tvungen bara för att jag kunde skriva det utan problem :) me likes!
Regina Spektor, det var länge sedan det! On the radio <3

Kommentarer
Postat av: Sparan

Men, stavar han verkligen Zebastian med Z? Havet är djupt!

2009-04-14 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0