Angie's place ;)

Jaaaaaaa... *suckar nöjt*
Har varit på Lidl och köpt en massa äckligtbajsgodis så som geléråttor och geléhjärtan, inte den sorten med socker på som är ganska god, utan den äckliga sorten (ååååh, så intressaaant) ..
Är nu hemma hos Angelica för att klippa Cassandras hår och umgås med mina brudar ^^
(Cassandra pressar Angelica till att säga att hon gillar Cääs)

Jag gillar att ligga i Anges säng medans Cääs sitter på en pall och får håret plattat av Ange!
Jag gillar att sitta utanför Lidl och käka chips och dricka energidryck med cassandra!
Jag gillar att sitta i spanskan med Angelica och driva med, eeh, vissa människor!
Mmmm, dessa två människor :) (smileyn, måste sluta använda så ofta...)


Nu ska jag se till att jag kan hålla nåra ackord på Anges gitarr, :) som är ostämd...


Kommentarer
Postat av: Cäs

Åh, Anges säng<3

Hahah!

2009-04-24 @ 23:37:12
URL: http://epicwinnner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0