Välj en vän!

Välj en Vän

(Hittat denna på Lisa.R s bilddagbok, hennes var om Judit, Jag gillar dig med Judit ^^)


Skriv ner vilken vän du valde: Elin Möllborn
Du ska vara helt ärlig när du svarar på de här frågorna.

När träffades ni sist? -Förra Fredagen.
Har ni många minnen ihop? - Oh, ja, call me the memory bank!
Litar du på henne/honom? - ja.
Har ni haft många klassiker? - Fjortis monopol :)
Hur länge har ni känt varandra? - ca 15 år :)
Hur ofta träffas ni? - Inte så ofta som man hade hoppats, nån gång i månaden, om ens det...
Har ni varit utomlands tillsammans? - Yää! Danmark och Tyskland föfän! xD
Har ni festat tillsammans? - Nej ALDRIG! :O
Hur gammal är hon/han? - 15 år (hehe)
Har du sett honom/henne gråta? - När hon var liten, och sedan gråter hon ju när hon skrattar...
Har du sett han/hon vara riktigt arg? - Haha, ja, på mig :P
Har du sagt "Jag älskar dig" till denna personen? - Jag hoppas det!j ELIN JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!
Brukar ni skratta tillsammans? - Nej, vi sitter och stirrar på varandra i timmar tills någon av oss säger "hej då" och går. JA Vi brukar skratta tsm!
Är du redo att offra ditt liv för denna personen? - Efter att ha tänkt efter nu i typ, 30 sek... JA!

Min vän Elin :) <----ELIN (Hon var blond när vi var små!)
Elin och jag i baksätet när vi bilade till Tyskland. :)  <----- Elin och jag på väg till Tyskland :)

Kommentarer
Postat av: Elin

MEEEN FRIIIDA!! VARFÖR TAR DU DOM MEST CP:STÖRDA BILDERNA DU HAR PÅ MEJ?!? JAG ÄLSKAR DEJ MED förutom när du lägger ut såna bilder på mej!! xD

2008-12-01 @ 12:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0