The good old days..

Ja, idag vart ajg hemma hos min barndomsvän Elin.
Vi kollade på lite bilder från vad jag brukar kalla "the good old days", och vilka fina tider det var.
Elin var så, blond, så söt! Jag var lite mer, rufsig.. :P
Men nu har jag iaf en bild som jag kan ha med i bildspelet...

Träffade Judit senare på eftermiddagen, det var trevligt.
-Frida, du har inga sunda sovrutiner!
-Nä, jag vet...
Berättade för henne hur jag hade kommit hem dagen innan, sovit i tre timmar, gått upp och ätit, sedan sovit i två timmar till, vaknat, varit upp till halv två, sedan somnat för att gå upp halv två igen dagen efter.
Sov iaf! Det tycker jag att vi ska vara tacksamma för! :)

Sedan mötte vi upp med Cornelia, det vart helt knas! Det slutade med att vi sprang längs med vägen och skrek!
Först Cornelia med min hund.
Sedan kommer jag, sjungandes för full hals. Dåligt sjunger jag också, försökte sjunga Jonas Brothers låtar, men det gick inge vidare för det visade sig att jag inte kunde texterna.
Och sist kommer Judit trallandes på jag vet inte vad det var, typ, Astrid Lindgren låtar?

Näh, nu ska jag faktiskt sova.
G'natt!

Kommentarer
Postat av: Din Boob <3

Frida... Vad har vi sagt om The Jonas Brothers? :O

Du får gilla dom... men till en viss gräns : <

2008-11-17 @ 02:21:53
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0