Tänk att vara liten igen.

Jag hade glömt min dator hemma idag, min mattebok också, så jag fick åka hem och hämta dom.
Så där satt jag brevid en tant och framför en massa småungar som sparkade mig i  ryggen.
När vi kom till torget skulle tanten av och jag bytte plats till några säten längre bak i bussen, mest för att slippa ungarna.
Men då följde dom efter mig och satte sig i sätena framför mig!! Först blev jag seriöst arg! Började sucka och typ, vrida på mig, jätte häftigt, så att dom skulle bli rädda och sätta sig någonannanstans. Det funkade inte..
Men tur var väll det, för precis innan vi lämnade torget hörde jag hur dom satt och försökte läsa vad det stod framför folkhögskolan, ni vet de dära rabatterna som är framför själva skolan "välkommen till Trollhättan".
Dom tog det liksom, bokstav för bokstav. Tänk vad länge sedan det var så, nu läser man bara och tänker inte mer på det!
Det är liksom, "jaha? so?". Tänk, och dom är så ivriga att lära sig också! DOM VILL LÄSA!

Fan, de flesta jag umgås med undviker till högsta grad att läsa (förutom min blogg då, alla vill läsa min blogg :P)
Hmm..
Sedan när ungarna gick av vid nohab såg jag att en av dom hade stövlar som såg ut som en krokodil, dom var så coola!
Jag hade inga coola kläder när jag var liten! Och sådana dära mössor som alla hade, dom som såg ut typ som bär, ni vet, JAG HADE INGEN SÅN! åååh, jag minns att jag så himla gärna ville ha en sådan mössa, alla mina kompisar hade det..

Appropå hur bra jag är (hahahaha!! Också?!!! )
Jag skriver till min syssling Hannah i USA ibland, och idag när jag satt och skrev kom jag på att jag skrev på engelska!
Jag hade ärligt inte tänkt på't! Lyckat va?

Nu ska jag jobba, höhö, eller nått..
Sitter här med Cajsa, hon tittar på fotboll (ofta man gör det frivilligt!)
Jag gör,typ, allt annat än skolarbete. Funderar på att tigga av cajsa att vi går ner till godisakuten och köpa en cola zero, Åh så gott..

FAST NEJ!! DET ÄR JU STÄNGT NU! D'oh!!
nu blev jag ledsen.. fast, haha, vi slutar om 20 min x) Yeeeey! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du :) Vill du ha ett presentkort från Kicks eller Make Up Store?

Då behöver du bara bli medlem genom att klicka på denna länk: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

OBS: Det är viktigt att du blir medlem genom just DEN länken, annars fungerar det inte. När du blivit medlem kan du börja samla poäng (bl.a. genom att värva medlemmar) för att få ditt presentkort. Medlemsskapet och poängsamlandet är givetvis gratis!

Ha en bra dag!

2008-11-13 @ 14:51:02
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Din Boob <3

"Började sucka och typ, vrida på mig, jätte häftigt, så att dom skulle bli rädda och sätta sig någonannanstans. Det funkade inte.."

HAHAHAHAHA, ser det framför mig



Btw, jag skrattar irl varje gång jag läser din blogg XDXD <3

2008-11-13 @ 18:56:20
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0