svenska lektion, yo!

Okej, svemska lektion.
Tycker synd om Martina* som är här och,  öm, hjälper till?
Fan gör hon är egentligen? Aja, jag är så jävla jobbig mot dom!

Okej, Vi vet ju att du är grym på att skriva noveller, så du kan väll skriva något annat?
Sure!
Kanske en insändare av något slag? Har du gjort det någon gång?
Öm, ja.
Okej, men, läsa då?
Meh, jag har läst två böcker på tre veckor nu, jag vill nog hellre skriva...
Okej, men, har du gjort någon bok recension då?
Alltså, Julia tog den ena boken så jag kan inte kolla vad huvudpersonen hette och sådana saker och den andra recensionen håller jag på med.
Kan du inte fortsätta på den då?
Boken ligger hemma.
jaha.. öööm, du kan ju göra en krönika eller något, finns det något du brinner för?
Inte direkt.
Öm, djurrätt?

Typ inte.
Dödsstraff?
Har jag redan skrivit om.
Aborter?
Spare me!
Okej, men du kan ju göra en personbeskrivning? Finns det någon person du finner intressant? Någon du beundrar?
Eeeh, aaa, typ. Judit (berättar om varför jag diggar Judit)
JA MEN DET BLIR JU JÄTTE BRA! HENNE VILL JAG LÄSA OM!
Okej, då gör jag det då.

Och här sitter jag nu, tittar på Sophia, hon har både Martina* och Carina** på sig, hehe...
Hon ser måttligt road ut. :P
Orkar inte skriva, jag vill inte skriva i skolan, kommer inte igång så bra..
Inget illa menat mot dig Juidit :P

*Gammal Svenska/Tyska lärare
**Nuvarande svenska/engelska/tyska lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0