skrattar fortfarande..

Hehe, Jag skrattar fortfarande åt min kommentar på Cassandras blogg, hade jag vetat hur man gjorde och sedan orkat göra det, så hade jag länkat till kommentaren så ni hade kunnat läsa den, och Cassandras blogg, självklart....

Och Bella behöver inte alls ha ett nytt batteri! (Bella är min dator, hon heter så)
Det var bara något Jörgen har lurat i mig! (Jörgen är våran vaktmästare)
Drog ur kontakten  igår för att se hur långe batteriet räckte, det räckte i tre timmar...
Okej, det låter inte lika roligt när man läser detta, man måste läsa det på ett speciellt sätt..
Hmmm..

OCH så har jag kommit på ett slags manus till ett V-log inlägg till mitt youtube konto!
Jag behöver:
En videokamera (två om det går att ordna)
En (eller två) kameramän som kan stå och se jätte seriösa ut.
Biljetter till och från Göreborg (inte smart att hålla på i lilla Trollhättan, man känns igen för lätt)
En slags mikrofon, i, kartong eller något, eller så kan det vara en riktig, det gör inget om den är riktig...
Ett redigeringsprogram (stavningen kanske inte var med mig där men...)

Okej, jag fick precis ett vansinnesutbrott och Judit påminnde mig om att jag måste ta min spruta,
så, jag postar detta, sedan tar jag lite om handligen i nästa inlägg...

Kommentarer
Postat av: Your b00b <3

Haha, du skriver in länken

http://epicwinner.blogg.se/2008/november/tjenamors.html#comment

Sen markerar du och klickar på "skapa hyperlänk" eller ngt sånt ^^

2008-11-27 @ 21:34:11
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0