Redigt dissad!

Jag blev mega dissad idag av min 9 åriga syssling!!
Mamma ropade från nedervångingen och sa att Amanda ville säga hej.

F: Hallå?
A: Hallå?
F:Haaaaallå?
A:Hallå?
F: Hej Amanda! :D
A:Hej.
F:Hade du kul på din födelsedag?
A: jaa.
F: Jag hörde att du också gillar the jonas brothers!
A:jaa.
F: Vem är din favorit?
A: Nick.
F: Vilken är din favorit låt då?
A: What?
F: Whats your favourite song?
A: Ummmm, Burning up.
F: Mmm, mine is Lovebug, I think.
A: (tystnad)
F: MMmm, Do you like Demi Lovato then?
A: NOOO!
F: WOOT? WHYYY?!
A: Cuz shes ugly, and sings badly! And I hate her clothes!
F: What?! Nooo!
A: Oh YES!
F: But you like Miley Cyrus?
A: yeah!
F:  but SHE is UGLY! And cant sing, she's like "mymymuuuuuu"
*KLICK*
F: Hallå? AManda? AMAAAANDAA?!!! HALLÅÅ???!

Så, Ja. Jag blev klickad av en nioåring..

Kommentarer
Postat av: Cääs

HAHA! DisseN!

2008-12-01 @ 16:21:40
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0