Min djupe vän Edith

Judit! Du är ju värsta djup! Och den dikten du har skrivit på din blogg var skrämmande bra!
Om det var frågan om att skicka in eller inte så säger jag: Skicka in, for cryin' out loud!


Gudars! Jag ska också börja skriva dikter igen!
Jag gjorde det mycket när jag var yngre,
men faktum är att ingen skulle ta mina dikter seriöst om jag skrev någon nu.
För, let's be honest, jag uppfattas sällan som den "seriösa bruden".

Time for a change?

Nåväl, tills dess att denna förändring kommer, har jag min lilla blogg där jag kan skriva allt nonsens jag kommer på mitt i natten när jag inte kan sova..
eller, räknas kvart över två som "mitt i natten"??

F- bird, over and out!

Kommentarer
Postat av: Judit

haha, du är galen!,

jag gillar min sista rad!

den satt som smäck:

Du ville bara ha mynt och kalkyl.

Men mina läppar behöver annat läppsyl.

2008-11-09 @ 21:40:31
URL: http://solskensoptimist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0