iMÅNDAG

Haha, kollade på Boston teaparty, jösses.
Fan vad härligt program, och let's be honest, vem vill inte ha en iCLAESOHLSONKATALOG ? :P
Åh, vad jag hoppas att Carola är sjuk imorgon, Åh vad jag hoppas..

Får inte glömma att jag har lovat att vara snäll mot Cassandra en vecka,
kanske ska typ, jag vet inte, klappa henne på huvudet eller något imorgon? Ge henne en kram?
Eller kanske möta henne med lite Hannah Montana imorgon bitti? Jag kan ju lära mig att sjunga "Nobodys perfect"!
Jag kan i alla fall introt:
Everybody makes misstakes.............
 Everybody has those days...............

shit alltså, undrar om bruden har skrivigt det helt själv..
I så fall  är hon ju ett geni!


F-bird loggin' out!

Kommentarer
Postat av: Din Boob <3

HAHAHAH, så är du inte ens här : (

Hannah Montana <3

2008-11-18 @ 09:15:45
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0