här sitter jag..

Slö, slött södd..
Judit chillar i sin gröna soffa och säger saker som : "Jag vill se en prinsessas dagbok" och "jag vill slicka på en kall lyktstolpe!" (okej, det sista hittade jag på, men hon kunde ha sagt så!).

Har ätit så mycket godis att jag har ont i huvudet, ganska amazing om man frågar mig, jag har verkligen lyckats i livet..

Är förövrigt hemma hos Judit (det är därför jag vet att Juidt ligger i sin gröna soffa, det är ju inte direkt som att hon skulle ha tagit med den hem till mig eller så, lol..). Hennes moster är här, och Judits små bebis kusiner som jag har typ, vägrat att titta på.. Hon försökte, men jag vägrade.

Kollade på Camp Rock förut när den gick på femman, den filmen är seriöst så dålig att den blir söt.
Nej, nu ska jag gå och kasta en kudde på Judit och sedan säga till henne att besöka min blogg lite då och då, enda sättet att få läsare liksom...

Baj!

Kommentarer
Postat av: Judit

bara för att jag är så:

#haha!jag har en lång kudde att fajtas med"

och du är en iller!

2008-11-08 @ 23:34:23
URL: http://solskensoptimist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0