ett seriöst inlägg påminära!

HAHAHA! Okej! GISSA VAD JAG GÖR NU!!

Det är SÅÅÅÅ KUL! SERIÖST!

VET NI VAD JAG GÖR?!!!!!!

 

 

Inte jag heller!!! :O

Eller, jo det vet jag ju, men jag vet inte varför jag gör det!

KLockan är, tio-i-sex, på morgonen. Och jag tror att klockan var, typ, jag, aja, för en timme sedan kom jag på att klockan var, well, tio-i-fem, på morgonen. Och då tänkte jag : "Hmmmm, Ska jag somna nu, och sedan gå upp klockan två, på dagen.?" Jag såg min ömma moders ansikte in my head : "nu får du allt gå upp Frida! Du får inte sova bort hela dagen, du vrider på dygnet mjö mjö mjööö bla bla bla nje nje njeeeee prrrrrrrt" SÅ DÅ KOM JAG PÅ DEN BRILLIANTA IDÉN ATT INTE SOMNA!! jag-är-ett-geni! Ibland överaskar min brillianthet även mig..  (SHIT! mina ådror syns as tydligt på min hand!!!!!) Så vad gör man klockan tio-i-sex, på morgonen? Ah, en fråga jag ställt mig själv många gånger... Man kollar på klipp på Youtube.com.. Aaaaaah, youtube..

MEN! Om dett ahde varit för, säg, ett halvår sedan Då hade jag kollat på (fanfar) Bjöööööööööööööörn Gustafssoooooon! MEN ICKE MIN DAMER OCH HERRAR!! JAG HAR SLUTAT MED DET! (förfärade skrik hörs i bakgrunden) No mo säger jag bara..  Eller alltså, han är kul, Johan Glans är kul, DAVID BATRA ÄR KUL! Soran Ismail ÄR KUL, men.. Jag har sett alla klipp redan och, sorgligt det än är att säga det, jag vill se något nytt...

Men vad tittar jag på då? Ha? VAD TITTAR JAG PÅ?!

HAHA! Ni kommer inte tro detta! (eller, jo, det är nog inte så svårt att tro egentligen..) Jag tittar nämligen på en massa Disney  channel ungar!!! Fattar ni? MILET CYRUS!! SELENA GOMEZ!! ALYSON STONER!!! Vem är Alyson SToner? JAG VET INTE RIKTIGT MEN JAG KOLLAR PÅ HENNE PÅ YOUTUBE!!!!

Just when I tought I had hit rock bottom people... (sa jag det rätt?)

Och jag typ, natt äter också! RUSSIN! :D

NU SLOG KLOCKAN 6!

 

 

 

Jag behöver verkligen skaffa mig en blogg att skriva sådana hära saker i..

 

NU VET JAG !! jAG STARTAR EN BLOGG!!! :D

hörs...

 

 

fyndigastistan @ bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Din Boob <3

AHAHAHAH, I lol'd

Randomness <3

2008-11-10 @ 22:59:06
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0