dance bitch DANCE!

Okej, jag tänkte skriva ett inlägg om att jag har varit och dansat hela dagen i Vänersborg, idag.
Men, det inlägget sög, så jag sket i'et..
Men vi säger så här:
Svettringar.
John Travolta.
disco.

Dansade mordent med två människor, Ulrika och vad-han-nu-än-hette.
det var awsome (säges i falsett!), för att uttrycka mig som så.
Det är ju det jag vill dansa, men våran danslärare låter mig inte dansa så, istället får vi göra en massa
töntiga skipp-och-skutt danser (Behöver jag nämna piratdansen? Huuuu...).

Jaja, kort sagt så var det en bra dag. Men, vem bryr sig förutom jag? :P
Ska göra negerbollar med cornflakes sedan, mest för att jag tycker om när magen dallrar.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0