blåsiga dagar

Ligger och kippar efter luft, mest för att jag ligger med ansiktet ner i en kudde.
Jag är så rockNroll alltså, bloggar från min säng, medge att det är lite John Lennon och Yoko Uno över det!

Gick hem tidigare idag, låtsades att jag hade huvudvärk, sedan fick jag faktiskt huvudvärk, när jag kom hem, lyckat.
Nu mår jag ännu sämre, ont o ryggen, som fan. Ont i magen, som fan. Trött, som fan.

Öm?
Borde räkna matte, lämna in musikprojektet, börja på hemkunskapsarbetet (som jag tror att jag har ändrat inriktning på, igen, femte gången), funderar på att göra ett annat bildspel att lämna in, det andra blev så jeafla personligt känner jag, varför ska mina musik och bildlärare veta sådana saker om mig liksom?

Fan vad depp jag är, jävla piss väder och pms, jag freakin' skyller på det!
Har fått för mig att jag gillar Paramore nu också (?)

JAG VILL KRAMAS!!

Kommentarer
Postat av: Din Boob <3

-.-" Seriöst Frida... du kan inte gilla Paramore (som är relativt bra) OCH The Jonas brothers (som är extremt dåliga D: )

2008-11-10 @ 23:08:05
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0