Appropå att apor också är människor...

HOLA!
Ja här sitter jag, i min säng, och hånskrattar åt min iPod.
Jag håller på och rycker ur hörlurarna ur den hela tiden, och då pausas låten man lyssnar på.
HAHA! Man kan säga att jag dissar den!

Igår var jag,Cornelia och Judit ute på promenad nere vid slussarna.
Hehe, det var kul. Speciellt när vi satte på musik.
Picture this: Jag och Cornelia sittandes i en såndära stor grön sandlåda som det står "sand" på.
Judit som glider fram över marken och tjuter "DET HÄR SKA MAN GÖRA NÅN GÅNG NÄR MAN ÄR FULL!!"
Och jag som svarar "Nej Judit, det är precis sådana saker man INTE ska göra när man är full.."'
Pretty najs eh?

Sedan vart det jeafla najs när jag började dansa disco för ett par sjömän.
Eller, vad kallar man dom som jobbar på lastfartyg?
Det var iallafall some serious booty shakin'..

Och Judit slickade faktiskt på en lyktstolpe senare på kvällen!    Hurra!
Jag visste att hon ville! Hon fastnade dock inte med tungan, det gjorde inte jag heller när jag slickade.
Jag antar att det inte är vinter riktigt än. Och det är fan inte försent på året för att hjula mitt i gatan, för det gjorde vi
 Eller ah, Judit gjorde det i vart fall, jag höll ju i högtalarna!


så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: Din Boob <3

"HOLA!

Ja här sitter jag, i min säng, och hånskrattar åt min iPod.

Jag håller på och rycker ur hörlurarna ur den hela tiden, och då pausas låten man lyssnar på.

HAHA! Man kan säga att jag dissar den!"



HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH <33

2008-11-15 @ 00:36:30
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0