Alla älskar Youtube!

Alla som känner mig känner också till min stora kärlek till Youtube.com.
Och ikväll kära vänner är det youtube live!! WOHOO!! Jag såg Fred! LIVE! YÄÄÄÄÄY! xD
Jag gillar Fred, han är helt crazy!! :O
Så ja, det är anledningen till att jag är uppe halv fyra, är det inte ganska tjatigt?

Hej bloggen, jag är uppe sent i natt också, hjälp det är så synd om mig för jag har det lite knepigt med sovtiderna..
Typ, och det är mest synd om mig också för, jag blir trött när jag inte sovit, och jag sover typ aaaaaaaaaaldrig..
Och, men, tyck synd om mig nu eller något. För jag är en så fin människa! Och ja, jag kan inte sova, jag kan inte sova, jag sover inte, klockan är 5 och jag kan inte sova, klockan är 4 och jag är fortfarande uppe, BLA BLA BLA BLAAAAA!!

Seriöst! Hade det inte varit jag som hade suttit här nu och skrivit då hade jag typ, ah, velat pissa på mig!
Alltså, inte pissa på mig utan pissa på  mig..

Åh nej! Solja boy är live nu, fifan. Det snubben alltså, han är ju helt lost!
Funderar på om jag ska kolla på Happy Tree Friends nu när jag ändå är uppe, det är bara tre st före dom..
Tror inte att jag orkar, trött. (Buuuhuu, såååå syyyynd om Friiiiidaaaa! )

Alltså, när jag börjar bitcha, ignorera mig, det är inte ett dugg synd om mig.
Det är väll bara jag själv som kan kontrollera mina sömnrutiner?
Nej men! Bo Burnham verkar vara en lustig grabb!

Jag har kommit på att jag sär skriver ganska mycket haha! Fattar nI? Sär skriver! Särskriver!
Hahahaha!

Marie Digby
Jon m Chu
Lisa Nova
Jag ogillar Akon.
Jag älskar Fred :)

Och jag har ett sår i min näsa.

Kommentarer
Postat av: Din Boob <3

Mwahaha, jag satt i flera timmar med mitt kära youtube igår <3



Och särskrivningar är så fedt irriterande :(

2008-11-23 @ 12:29:22
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0