akwaaaaard...

Alltså, efter X antal mysattacker (mysattacker är något som jag har "lidit" av sedan ung ålder och är, basicly, att man blir så lycklig på en gång att man spänner alla muskler i kroppen och ger i vissa tillfällen ifrån sig ett iiiiiiiiiiiiiiiiih!!! mycket smittsamt, jag vet två, nej, tre(! )människor som numera lider av samma som jag.. Som jag vet om alltså, det kan vara fler!)
Hallå! Detta kommer ju verka helt random! parantesen blev så jävla lång så man glömmer typ av vart jag började min berättelse! Jag börjar om från, början..

Alltså, efter X antal mysattacker (som ni nu vet vad det är för något, yäääy!) och ett par små, fina glädjetårar, så är det nog ganska officiellt, Jag är ett sant Jonas brother fan...
Yes mam' you heard me! I lööööööööööööv them!

I love them in the morning, I love them in the night.
I love them in the evening when the stars are shining bright!
SKILLIMANDINKI DINKI DINKI SKILLIMANDINKIDOOO IIIII LOOOOOOVE YOUUUUUUU!

Okej, förlåt jag överdrev, ganska mycket.. Hehe.
Har precis kommit på varför det står OMJ på alla kommentarsidor på youtube, nu också...
Det betyder OH MY JONAS!
Haha! Och här har jag gått och trott att dom var dumma i huvudet! Eller, var det där riktigt gramatiskt korrekt skrivet?
SCREW GRAMMAR! :D Fast det är ganska lame att gå runt och säga Oh my Jonas hela tiden..
Iuförsig är det ganska lame att gå runt och säga OH MAY GAAAAAD hela tiden också (take a hint take a hint, taaaaake, aaaaa, freeeakiiiiiiiin...... HIIIIIIIIIIIIIIINT takeahint.com/Cassandra)

Jag borde gå med i någon sändära fansite! Nej, jag orkar inte, fan vad mesigt!
Okej, så jag kanske inte är något crazyfan då! ÅH! FINE! ÅH!
Menee, jag tycker om dom, och jag tänker träffa dom nån gång, en dag, en vacker dag, en mycket vacker dag..

MITT HÅR BÖRJAR BLI LÅNGT! HURRA HURRA HURRAAAAAA!! :D

Kommentarer
Postat av: Judit

hahah, glöm inte harry säger jag bara!

2008-11-27 @ 12:59:51
URL: http://solskensoptimist.blogspot.com
Postat av: Fräänkie somfän ;)

Mysattack = Orgasm? O_O



Hahaaha jävla tönt, du är itne normal, man kan inte vara normal om man gillar the jonas brothers och kallar sig för fan : (

TACK DÅ! nu vet jag också vad OMJ betyder :((





Hahah, skulle det med 'omg' vara ngn form av pik till mig eller? :O

2008-11-27 @ 18:45:04
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0