När?

När skriver man snabbmeddelanden till Cassandra som hon inte svarar på, om inte klockan 2 en måndagnatt?


Frida säger:

 Du är så mega mycket vid datorn!
 Analklåda eller?
 Ksäääääääääändräääääääää?!!!!!
 Åh, så sitter du och typ lyssnar på musik, tönt.
 jag skojade!
 Varför är jag så jävla elak?
 Jag vet faktiskt inte..
 jag ska sluta med det!
 Nyårslöfte..
 Jag lyssnar på John Mayer, jag tror INTE att du skulle gilla hans musik..
 Åååååh, nej, det tror jag inte..
 jag har uppnått ett MVG kriterie i musik..
 Värt att nämna liksom..
 liksom...
 Jag som ville ha VG..
 vilket jag fick..
 Japp..
 Under hur lång tid det kommer att ta innan du ser detta..
 Mmmm, jag funderar på att skicka dig en "puff"

 Jag tycker att det är hysteriskt roligt att dom kallar det för "en puff"
 hysteriskt...
 Jaså!
 Dashboard Confessional..
 Dom vet jag inte vilka dom är..
 Inte
 en
 anig
 ojsan hoppsan!
 jag menade självklart ANING..
 Så kan det gå..
 Ja tänk så det kan gå...
 Nä, ska jag skicka en puff eller?
 jag gört!
 ett
 tvåå
 treeeee
 
Du har precis skickat en puff.
 
Frida säger:
 OJ!
 nu skickade jag en puff..
 Fast du kanske inte märkte det...
 vad vet jag liksom..
 liksom..
 ÅH DEN HÄR LÅTEN ÄR FIN!
 Ja, Coldplay..'
 gillar du dom?
 njaaaa..
 GÖRURE?!!

 KSÄNDRÄÄÄÄÄÄ?!
 ksändrä?
 helluuu?!
 Jag har typ en finne eller något på armen..
 ingen riktigt finne dock..
 nä..
 inte ens det..
 OJ! NU FICK JAG POST FRÅN MIN SYSSLING!!!  
 
Du har precis skickat en puff.
 
Frida säger:
 HÖRRURE??!!
 haha, klockan är typ 8 på kvällen där..
 Åh, fan vad skönt det kommer att bli att komma dit..
 jag kommer att ha helt rätt dygnsrytm alltså..
 ja, du förstår ju själv..
 Här sitter jag...
 helt ensam..
 och skriver till dig..
 utan att du vet om det..
 eller ännu mindre svarar,,,
 mitt i natten..
 klockan 2 typ, lite mer exakt..
 inte helt exakt..'
 men nästan..
 JUSTE!
 Jag skulle ju läsa mailet..
 JAG ÅTERKOMMER!!!
 Jävla kedjebrev va det..
 fään...
 NÄMEN!!!
 NU ÄR DU VÄRSTA OFFLINE!!!
 Nä, då får väll jag ta och packa ihop mig och ge mig fan på att sova i vilket fall..
 fan..
 ska bara läsa igenom vad jag har skrivigt..
 Hah, jaaaa du..
 Nä nu jävlar...
 haha. jag kom på en rolig grej nu..
 som jag INTE tänker berätta för dig!
 MAKT!
 Nä jag skojade..
 jag är hungrig..
 jag antar att man blir det..
 HAHA?!
 BLIR MAN DET?!!!

 NÄÄÄÄÄHÄÄÄÄ?!!!
 CP
 ÅÅÅÅH CP!
 nä fään...


Kommentarer
Postat av: Your b00b <3

AHAHAHAHAH, jag dog när jag läste det på morgonen XD

Jag låg och kollade på Angelica när hon sov at the time. Du skulle smsat och sagt att jag skulle sätta mig vid datorn x)

2008-12-16 @ 09:10:48
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0