När man luktar som en apas rövsvett..

.....Ja då våldgästar man Fridaskolans omklädningsrum!
Varför luktade jag som en apa rövsvett? Fööör, att jag bara gick upp imorse utan
någon som helst tanke på personlig hygien eftersom att jag trodde att vi skulle ha idrott idag (silly me!).Det visade sig att vi inte skulle det, sååå... Ja.


Hallå! Jag tänkte på en sak förut! Vad fan betyder FTW?!!!!!
Jag fattar inte! Det låter så helvetes jävla dumt!
For The Way?!  Fetch The Wind?! For the wake?! Fall To wickedly?! Find the wale?!
Front the wall?! From the wave?!!
Flash The witch?!!!
ARGH?! Jag blir så arg fööööör det låter så dumt!!
Så, om du vet vad det betyder, lämna en kommentar, snälla!

Kommentarer
Postat av: Your b00b <3

HAHAHA, flash the witch, find the wale? XDD lol<3

Nej men det används oftast som 'For the win' :D

Tidigare har det även använts som 'fuck the world'

Men när alla n00bsen kom till nätet bytte det innebörd till 'for the win' :D

2008-12-05 @ 23:37:12
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Judit

Jag röstar på find the wale! helt klart mest logiskt!

2008-12-07 @ 11:46:42
URL: http://solskensoptimist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0