klappa träd

Var ute och gick med Teddy förut, Teddy, min monster mega hund.
Stor som en björn, stark som en oxe.
En killermachine på 50kg som kan krossa vem som hellst med sina brutala käkar.
Så, passa er!

Hur som, vi gick ett tag men det hela slutade med att jag stod i nån minut och klappade ett torrt träd.
Det slog mig att jag inte visste vad det var för sorts träd, Björk? kanske? Asp? nää?
Ingen aning! Heeeeerrejesus..
Sedan bar jag Teddy hem, jag är en sån softis, men han är ju så söt-i-pöti med sin lilla gris näsa och mörk puppy-dog-eyes! (jag skojade förut alltså, han väger typ sju kilo och det är för att han på sistone har blivit lite små fet, just the way I like it!)

Nu ska jag maila min önskelista till alla jag tycker borde köpa mig en eller annan julklapp iår.

BTW!
Burnin' up!!
Inte "Burning" up...

Jee!

Kommentarer
Postat av: Your b00b <3

Haha, din hund är cool.

Han är kåt och gillar mitt ben :)



Du borde uppdatera din blogg lite oftare btw!

Tjoflojt!

2008-12-04 @ 18:13:47
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Filippa

Goddagens, har nu läst hela din blogg, seriöst GRYMT ROLIG! (kanske för att jag annars skulle gjort No), va FN skriver jag dethär för? Aja, fortsätt på i samma takt och blondinbella kan drunkna i nickaloppasoppa :P

En sak bara, skulle vara trevligt med lite snygg bakgrund och bilder. Kyssar Filippa

2008-12-04 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0