hiehiehieee..

Alltså, det kan inte vara så kul att stöta på mig när jag är ute och går med Teddy.
Ikväll när jag var ute med han passade jag på att bryta lite onda pinnar
samtidigt som jag klampar runt och mumlar saker som "jävla fitta"
 "jag ska minsann visa henne" eller "ÄH FÄÄÄÄÄÄN?!"
och när jag stod böjd över en riktig fuling till pinne kommer Teddy springandes.
- TEDDY! JAG SA STANNA! STANNA!! KISSA!! KISSA HUND DET ÄR DET VI ÄR HÄR FÖR!!

Sedan flippar jag fullkomligt och börjar klappa träd, jag bryter ju trots allt trädets gamla pinnar, jag måste ju gottgöra handlingen. Tyckte så synd om trädet, så torrt men ändå så vått (haha! Det rimmar, nästan...) så, tjaa, jag gick över till att krama det i stället. Ja, du läste rätt, JAG KRAMAR TRÄD! Min lilla Ek, eller asp, eller an fan det kan vara...

Sedan medans jag stod där tryckt mot trädet och försiktigt klappar det över mossan ser jag att det går en tant lite längre bort. Hoppas att hon inte såg mig! herregud.

Sedan kommer jag in till min N00b till bror som kollar på Hells kitchen, varför kollar han på Hells kitchen?
Ingen aning! Kanske för att Chef Ramsey går runt och kallar alla för idioter? how should I know liksom?
Och i reklamen ligger han och beklagar sig för att jag inte fjärtar lika ofta nu när jag har slutat med mjölk, jag kunde inte trösta honom med annat än att jag äter så mycket russin nu mera att det blir en hel del gas trots allt...

Och Cassandra, jag är TOO COOL to update :P


Kommentarer
Postat av: Your b00b <3

HAHAHA, går du seriöst ut ensam med hunden och kramar träd? XD

Fän! Ska smyga efter dig bara för skojs skull ngn gång XD



Och nej! Du är så ocool så att du börjat uppdatera sällan, ja menar... vad fan ska jag sitta och skratta åt på nätterna när jag har tråkigt om du inte uppdaterar? :O

2008-12-05 @ 23:34:30
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0