Ooobee doo!

DITT LIV
Vad heter du? Frida
Har du körkort? nä
Äger du några converseskor? nej
Vad spenderar du dina pengar på? lusmedel, SKOJA! Spenderar inte min pengar, är för snål :P
Senaste konserten? Håkan :P Men för livet!
Brukar du bli för full? Nej jag är nykterist :)
Antal kuddar i sängen? Två. (Intrsessesmurfarna hoppar så jävla högt känner jag!)
Bakar du? Call me the MuffinMaster Surpreme!
Har du varit med i scouterna? HAHA! JA! Mest för att få åka med till vattenpalatset..
Bläck eller blyerts? OCH GRATTIS! VI HAR EN VINNARE! DENNA FRÅGAN ÄR NU DEN OFFICIELLT TÖNTIGASTE FRÅGAN, EVER!
McDonald's eller Burger King?  Burger King! Jag grät när BK i Trollhättan slog igen!
Är du allergisk mot något?  Bara allt :P
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? blå, laktosfri mjölk :P
Vad åt du till frukost? Idag eller igår? Förra veckan?
Hur ser du ut idag? Fashioncore...
Har du haft sex idag? Åh, de dumma svaren jag skulle kunna  skriva här och nu... Men som jah inte kommer att skriva? Varför? För att jag fruktar att någon ska komma och hämta mig och slänga in mig i ett vadderat rum... (jag överdrev lite där kanske...)
Nästa mål i ditt liv? Ta mig igenom grundskolan! (Helst utan att tvingas gå på IV)
Vad såg du senast på TV? Brothers & Sisters.
Hur svarar du i mobilen? HALLA?
Vem ringde du senast? Judit.
Vad sa den du ringde? Ööm? Va?
Antal timmar sömn inatt? inatt inatt eller igår natt?
Sov du ensam? Nej. (Jag har ju Jazz :P)


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng? Jazz här legat i min säng hela dagen såå...
Såg dig gråta? Den stackare som råkade titta på mitt ansikte idag på matte lektionen, total breakdown! shit asså! okej.. men men.. Let's move on shall we? :P
Fick dig att gråta? MEN! Jävla gråtande hela tiden!
Du delade en drink med? Cassandras Cola zero. Det är kärlek det...
Du gick på bio med? High school musical med Jolia.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja :P
Bråkat med ditt husdjur?  Hahaha! Ja men jag vinner för jag är störst :P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Ja, HELT GALET! xD

SAKER
Tar du droger? JA!!!! (skoja!)
Dricker du? men?! NEJ!
Vad är du mest rädd för? spöken, LOL..
Vilka kläder sover du i ? Det som känns bekvämt :P
Vart vill du gifta dig? i USA eller nått, fan vet jag?
Vad hatar du verkligen? Ointeligenta människor.. Fast dom är ganska kul att driva med, haha..
Har du varit kär? Ja, I Björn, Gustafsson.. He. He...
Kör du bil? A Ho ho hooo! (Michael Jackson i South park..)
Har du ett jobb? Jag säljer piratkopierade DVD filmer till turister på Trollhättans torg...
Gillar du att ha folk omkring dig? Inte tidigt på morgonen bara, det kan vara kopplat till en direkt livsfara för dom människorna!
Vad tyckte du om testet? Hade kunnat vara sämre.. :P

Kommentarer
Postat av: Your b00b <3

I lol'd

haha, jag är hemma och har tråkigt så jag läste hela.

Nej jag har inget liv : >

2008-12-10 @ 12:29:09
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Judit

Vad hatar du verkligen? Ointeligenta människor.. Fast dom är ganska kul att driva med, haha..



hahhahahhaa, jAG DÖÖÖÖÖR!

JAG KAN INTE ANDAS!

ÅÅÅH, GUUUUUD!

detta var nämligen precis vad jag gjorde igårr!

2008-12-14 @ 11:57:22
URL: http://solskensoptimist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0