ELLER!

ELLER! Så blir jag en såndära tant som jobbar på Åhlens och som typ, hatar barn och människor i största allmänhet och går runt och vägrar att ge service till folk. Och om någon frågar vart man kan hitta en speciell parfym så ska jag säga:
Nä fråga Anki där borta! Vad dom inte vet är att jag och Anki har en agreement att Anki i sin tur ska skicka dom vidare till Jonna som i sin tur skickar kunden till Eva som skickar dom tillbaka till Anki som tillslut skickar tillbaka dom till mig.
Och när dom väl är tillbaka till mig så ska jag säga: Jahaaa! Den, nä den tog slut för länge sedan, vi får in nya flaskor om två månader. Tack och adjö!
Så säger kunden: Okej men... Så avbryter jag där genom att säga: JAG HAR INTE ALL TID I VÄRLDEN!!

Förlåt, Du där vid skärmen, du kanske känner någom som jobbar på Åhlens, hon eller han (troligtvis hon) är förmodligen en jätte trevlig människa! Det finns nog jätte mycket trevliga människor som jobbar på Åhlens.. Jag har bara aldrig haft turen att träffa någon...

Kommentarer
Postat av: Your b00b <3

du, jag hade hatat dig ifall du var en av dom elakingarna på Åhlens! -.-"

Hatar dom, hatar dom, hatar dom, hatar dom!

2008-12-08 @ 08:47:07
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0