Adele och skörbjuggen.

Snacka om lattjo rubrik! :D
Sitter här i min säng och skriver om diverse vitaminer och lyssnar på musik, förtillfället Adele, därav rubriken, Adele och skörbjuggen. Eller ah, skörbjuggen kan ju förklaras  som så här att: jag skriver om vitaminer, precis nu C-vitamin, och brist på C-vitamin stavas hur? Jo, skörbjugg. Såå, ja.
Jag tror att jag har RL eller vad det än heter, restlesslegs! I vilket fall har jag något som känns som träningsvärk i mitt
högra lår, vilket inte kan vara annat är fantomsmärtor, jag har nämligen inte ansträngt det stackars låret mer än de få gånger jag idag har stått eller gått på det, och helt ärligt nu! Så tjock är jag inte!

Men tillbaka till rubriken!
Rubriker.. Hmm..
Det borde finnas en tävling för roliga rubriker..
Jag skulle nog kunna platsa i top 3 i den tävlingen.
I alla fall topp 5!
Okej, topp 10.
topp 20.
Topp 100!! Mitt sista bud!


Annars? Jo fan det rullar...

Kommentarer
Postat av: Cääs

Du är inte tjock alls -.-"

2008-12-01 @ 16:23:47
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0