About me



höger- eller vänsterhänt:
höger
humör just nu: Seg som fäään.
favoritgodis: Man ska inte favorisera, det andra godiset kan bli ledsent? ledset? lesset? (fään?)
kläder just nu: Rosa spandexdräkt med ett paar matchande kallsipper på huvudet.
musik just nu: Typ, soundtracket till hjälp jag är en fisk.
sommarplaner: Sommarjobb, om jag hittar något :P
hur många kuddar sover du med: 2. Inte för att jag ser hur detta skulle kunna vara en intressant fråga men...
spelar du nåt instrument: piano och  MARACKAS!
morgon- eller nattmänniska: Ja jag är då fan ingen morgon människa!!
bio eller promenad: promenader fosho! Dom är ju gratis! :)
är du kittlig: jämnfört med en kittlig orangutang? ja...
snarkar du: Tydligen!!
stjärntecken: Vädur.
äckligaste insekten: Cassandras flatlöss... SKOJA BARA GUMMAN! (Men seriöst, du får ta tag i saken nu!)
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna fixa lite med tiden. Eller att manepulera folks tankar.. hehe!
vad vill du jobba som? kuvert-igen-slickare...

 

stökigt eller välstädat? välstädat, om jag fick välja, om det är en fråga om hur mitt rum ser ut får jag nog svara annourlunda...
skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Vadå någonsin få för mig? Det är mitt livs mål!
gillar du att sjunga? bara om jag får sjunga "do you know the muffin man"
anser du att du är stark?Åh, ja. Tro mig...
Vad gör du om du får hicka? Blir skit arg!
vad längtar du mest efter just nu? Låt mig bokstavera, F L O R I D A!
Vilket är ditt livsmål? MEN VA FAN SA JAG NYSS ELER??!!!
Vad använder du för parfym? Guccis envy me, det är nästan snobbigt nog för mig...
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? tre! HAHAHAHA!
Var är du nu? i min säng.
Har du bråkat med någon idag? För ovanlighetens skull inte!
Vad köpte du senast? godis :p
Har du åkt fast för snatteri någon gång? Jag tror att man måste snatta för att åka fast va? lol!
När var du i en affär senast? idag, när jag köpte godis :P
Mötte du någon du kände då? Eftersom att Judit var med mig ja.
Tycker du om dina grannar? Speciellt dom som ringer tio en lördag morgon och påminner om att tomaterna behöver vattnas för dom ser lite hängiga ut..
Anväder du icq eller msn? Typ inte, jag är too cool för sån shit!
När fick du senast en present? Åh, det var lääääääänge sedan...


Vilken färg har du på dina underkläder nu? underkläder? hur menar du då?
Längtar du till din nästa födelsedag? gör du?
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? VADUSNACKAR?! 30!! VADUSNACKAR?!! 29!!!
Vilka språk kan du prata? svenska, engelska, tattas spanska, onödvändiga ord som "potatis" och "katt" på tyska :P
Skulle du kunna ha silikonbröst? om dom var gjorda av sås...
Är du sugen på något nu? sömn?

Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? Jag tvingar Teddy att göra det själv..
När fikade du senast? Fika är så 2008!
Är 50 cent bra? hellre en dollar men...
Har du kvar dina barndomsskivor? OH! JA!! Britney Spears, Spicegirls och hitz for kidz alltså!!!
Hur många hål har du i öronen? förutom dom för ljuden har jag inga..
Vem pratade du med senast i telefon? syslöjds Monica, nä jag skoja bara! Judt..
Vad pratade ni om? Nick Jonas, eller, jag skrek en massa obegripligt om Nick Jonas, hon bara satt i andra änden och lyssnade..
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Man har liksom inget direkt val när man inte har dusch!
Det bästa: av vad?
Det värsta: MEN AV VAD?!!!
Min dröm i livet: Det känns som att jag redan har svarat på denna frågan! men, fan? att bli känd och snuskigt rik? :)
Idag: jaså? man imorgon då?
Igår: Ja, det beror på hur du menar..
Fredag: JASÅ?! :D
Lördag: Jag känner att detta inte leder någon vart!
Dagens musik: kvinnlig och aningen vemodig, hah!
Dagens göra: packa, men jag pallade inte..
Rekommendera en låt: Burning up! RIKTIG PARTYLÅT!!
En film: how about två? Moulin Rouge och Chicago :O
Vad ska du göra ikväll? våldta en grävling...
Vad ska du göra härnäst? Ja, DET ÄR I GUDS HÄNDER!!
Vad vill du göra just nu? Sova?
Ett vackert ljud: en pilsk älg..
En vacker syn: två pilska älgar!
Vackert ord: Cola..
En vacker människa: Judit med morgonrufs...
Vad har du ätit och druckit idag? och det är det meningen att jag ska komma ihåg?
Vem får en kram? Ah, inte fan är det den som gjorde detta quizzet!!
Vem får en puss? MEN! PINGU!!

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? en varm en!
2. vad använder du just nu för skor? Ett par täta ena!
3. favoritfärg på kläder? brunt, bara för att jävlas!
4. favoritmaterial på kläder? latex...
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? batman suit..
6. favoritaffärer? WALMART FOR LIFE!!
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? typ, 0.
8.favoritmärke? blåmärket :)
9. vad har du för byxstorlek (även jeans-storlek)? HeMLizZzZzz (tihiii)
10. vad har du för tröjstorlek? Din mammas rumpa på en get...

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? inget av det!
2. vilken färg på tapeterna? lila! ^^
3. vilka färger går rummet i övrigt? vitt och, *suck* lila. JAG VAR 9!!
4. favoritmöbel i rummet och varför? min extra garderob.
5. vad vill du ändra där inne? tja, dom lila tapeterna till att börja med :P
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?: neh!
b) video/dvd?: ja, utan tvn. NEJ JAG HAR INGEN DVD I RUMMET!
c) telefon?: AH FAN!!
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?  rakt in i grannens  fönster :O
8. vad gör du oftast i ditt rum? ona... öööm... lyssnar på musik med mina vänner :)
9. favoritpryl i rummet? Jazz 4-life!

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Rättelse, hette Konrad.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu?
busskort, hoppas jag!
b) skolväska just nu? massa bäääjs!
c) handväska eller liknande just nu? ÄNNU MER BÄÄÄÄJS!!
3. vad är du beroende av? Ja inte fan är det Cola iallafall!
4. vilket land kommer du ifrån? Regnbågslandet!
5. vilken sorts lipsyl använder du? lipsmackers :)
6. vad tror du på? makt..
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? orka svara?
8. vad köpte du senast? öhm, godis.. :P
9. har du nåt husdjur? ja.
10. vad bor du i? en grön låda som skiftar i rosa.
11. vad använder du för schampoo? SUNSILK!!!

 

AAAAAAH!!!!!


Kommentarer
Postat av: Your b00b <3

äckligaste insekten: Cassandras flatlöss... SKOJA BARA GUMMAN! (Men seriöst, du får ta tag i saken nu!)



HAHAHAHA du är så töntig!

2008-12-16 @ 09:08:10
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: Ellen fan ^^

Vem får en puss? MEN! PINGU!!



-Whie, jag får en puss, lalala :D x)

2008-12-17 @ 22:33:40
URL: http://cookiecore.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0